Direktlänk till inlägg 24 december 2009

Mycket runt jul.

Av lillatequila - 24 december 2009 13:15


Då var det som vanligt, öppna julklapparna på morgonen. TeQuila var tyvärr inte så intresserad av att öppna sina så hon fick lite hjälp. Hon fick några julklappar på morgonen, sen några senare, efter kalle anka så klart.


Det blev en lugn julafton, busade med Ludde när han kom men sen var det en hyffsat lugn kväll. 


Får lov att lägga upp bilder på julklapparna, så snart som möjligt. Kanske inte är det roligaste att titta på men det blir nåra bilder i alla fall.


25/12 åkte vi ut till farfar och farmor och åt. TeQuila tog sönder en av sina leksaker, eller inte hela men hon lyckades bita bort lite.


26/12 blev det ett besök hos mormor och morfar, Ludde och TeQuila busar runt som vanligt. Katten Findus blev lite överaskad när han kom in i köket, tror TeQuila blev lika överaskad hon också. Morfar hann få tag i TeQuila, tror dock att katten skulle få in fler skador på henne än vad TeQuila skulle lyckas göra honom illa. Tur att hon inte fick sig en snyting av Findus.


Hoppas ni har haft en god jul och att dagarna efter har varit bra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillatequila - 10 februari 2011 20:58

Vet inte hur det är hos er men, tittar jag ut genom fönstret mitt så snöar det. Som det har gjort sen jag klev upp ur sängen klockan sju. Lämnade av TeQuila hos FoF runt nio för att sen åka vidare till jobbet. Så vad hon har gjort där är ett mysteriu...

Av lillatequila - 9 februari 2011 21:36

  Talgbollar är inte bara fågelmat utan TeQuila tackar inte nej till en (eller flera). Därför har matte ställt kompostgaller runt trädet där talgbollarna hänger. Smart drag annars får fåglarna ingen mat, vilket ger mig en sur hund istället. Fast bä...

Av lillatequila - 9 februari 2011 21:06

Här har ni henne min lilla "gris"      Vet inte riktigt om hon gillar hela bad processen. Försökte smita innan vi ens hade börjat. Så farligt är det inte, eller?      Ja, inte ser det ut som hon tycker det är paradiset på jorden direkt. ...

Av lillatequila - 14 januari 2011 22:03

Så istället för att förklara hur dåliga vi har varit på att blogga så säger vi såhär. Vi glömmer de dagarna, månaderna som vi "glömt" att skriva inlägg och startar på ny kula...   Med start imorgon för nu ska vi ut på en promenad sen så är det ...

Av lillatequila - 28 mars 2010 09:51

  Under två promenader med TeQuila har jag önskat att jag haft kameran med mig. Så ska försöka fröklara situationerna för er istället.   Kängruhopp: Hon har faktiskt inte gjort de så mycket den här vintern, det har mest varit att äta snö, köra ...

TeQuilas Dagar

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Skriv gärna en rad eller två

Fråga mig

0 besvarade frågor

From My Head and Heart

TeQuila, Fet, Tjock m.m.


Kärt barn har många, många namn och det mina damer och herrar har min hund också.

Skapa flashcards